sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Aamun segoilut

Moi ! Aamulla hoidin konit ja lähdin Coralia treenaamaan se ketku on edelleen 8 lvl. Se alkoikin sitten mennä kuvailuksi joten päätin tehdä videon siis intron.No menin Silverin linnaan ja kohta näette mitä kävi !

 Miten toi Frapsi mun tukankin osaa vääristää se on tummanpunanen ei mikään porkkananpunanen >.<
 Mä haluun Coralin luo!Taas mun tukka >.<
                                      No nyt frap kiitos! Mitä ihmettä miten niin en pääse pois?
No nyt hei onko pakko painaa tota!?On, en mä pois pääse täältä jos en paina tota nappulaa >:(
  Eilinen  kuva moorin champista.Tulin 15! Jee No ei koska mä en ikinä voita mitään muuta kun sen 25 jorvikshillingiä 8)

No se oli eilinen ja aamuinen kohta laitan täne jotain fox rainbow girlseistä ;)Odottakaa innolla! Liitythän lukiaksi jos et ole jo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti