sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Moi tässä myöhäiset ystävänpäivä toivottelut ! Anteeksi vähäinen postaus minulla on ollut koulukiireitä. Eilen vähän muokkailin gimpillä pari kuvaa valmiiksi (aika rumia) ja sain G.E.D. tehut sille kannalle että täytyy odottaa taas päivityksiä. :/ Kiitos starstable mä rradoin ja tää on palkka ! >.< >:c No tässä nää kuvat .
                                Mä kahlaan vihreessä vedessä en nää mun jalkoja xD
                                            Jos tuolla on vihreetä miten tässä on tavallista?
                                                   Torstailta ja HYPPY tuntemattomaan.
 Vihreetä vettä ^.^ Onpa kivaa Dark core go to hell >8c Rakastan siis luontoa joten ...
                                                Kaunis mutta pelottava zombimaailma


Ja kiitokset ihanalle bloggerillemme en voi laittaa muokkaus kuvia tänne katson jos saisin vielä jossain vaiheessa mutta en mä toivoa näe missääm :( Okei tässä meni vaan 90 min koska kone on saiiiiiraan hidas >:c Joten olen ihan puhki

♥ Yours: Danielle ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti